Livet med hund

Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

allergi

Av Sara - 22 juli 2009 14:36

av något jävla slag har jag *arg* så efter konsultation med bästaste i världen på allergier *s* så bar det iväg tillmedicinshopen.. där inhandlades Piller och ögondroppar så får vi se om det ger med sig lite.. Fixa är ju i ansiktet och pussas heeeela tiden och det mår inte mina ögon särskilt bra av :( men men har varit med om det förr att ögonen kliar som om man hade hällt tvål i :(


Å ni som säkert tänker nu att JAG kan ta hundarna GLÖM det *s* dom är mina och lämnar ALDRIG mig *ler* utan mina djur vet jag inte vad jag skulle ta vägen :) detta är ju lite anledningen till att jag troligtvis aldrig kommer skaffa barn.. Jag har lindrig allergi, mamma har det och min bror har det, även mina brorsbarn har reagerat vid ung ålder och jag vill inte vara med om ett allergiskt barn noooooo way..... Hoppas det ger med sig när Fixa blir större och jag slipper bära på henne hela tiden, för nu är hon ju väldigt nära mig hela tiden :)


over and out

 
 
Glimz

Glimz

22 juli 2009 17:11

Förstår inte hur du menar *blink* kliar i ögonen? Nä, skämt å sido, tycker riktigt synn om dig vännen. Fy för min lede vad jobbigt det är när ögonkliet startar & har man varit där med en hand/finger då är det KÖRT. Pleeeeeeease var rädd om dig vännen!
Kraaam

http://www.ninz.se

 
Katarina

Katarina

22 juli 2009 20:30

Nina är så snygg när hennes ögon blir som gelé......:/

HAr du inte funderat på hyposensibilitering för människa?

kram K

http://www.garpsaventyr.se

 
Ingen bild

saajaa

22 juli 2009 22:00

Katarina... vad är det?????? Jag är ju inte i normala fall såhär.. tror det har med att göra ny valp och nya "moduler" elelr vad man kan säga *s* som gör att allergin blossar upp.. Det blir säkert bra om ett tag :)

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 september 2016 21:34

Det händer ju som ni märker inte jättemycket i bloggen numera :( Jag är jättejättedålig på att hitta saker att skriva om!! Vi kan ju börja med att Anki och Klura har blivit uppflyttade lägre sök och sen har de även provat på en tävling i lägre som in...

Av Sara - 9 januari 2015 22:00

Idag skulle du ha fyllt 12 år. Jag brukar inte fira mina änglar men har fastnat lite i de dödas hjärta för tillfället, idag är dagen för 12 år sedan som du föddes. Du va såååå nära att lämna detta jordelivet men du höll din lilla kropp kvar och ingen...

Av Sara - 26 december 2014 13:35

Härom dagen lånade jag med mig en tjej som fotade flickorna lite och här kommer några smakprov :) Fler bilder kommer troligen innan bilderna är 3 månader gamla!!   Lillan 7 månader   Lillan 7 månader   Fixa Fixa     Fixa jä...

Av Sara - 20 december 2014 20:14


    Önskar vi alla nära och kära samt allt annat löst folk      Händer inte jättemycke här mer än att vi tragglar på i vardagens tristamörker för tillfället. Väntade på att få bilderna från fotograferingen så jag kunde lägga upp lite nya fin...

Av Sara - 10 oktober 2014 21:01

Fick en fotografering fixad så förra lördagen åkte vi till en jätteduktig tjej som heter Jennifer Larsson och fotade mina små busar :) Jennie va så gullig och kom hit från Mjölby och hängde med så vi skulle få riktigt fina kort och det fick vi!! Har ...

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards