Livet med hund

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Sara - 2 juli 2009 16:42

Fick idag ett gulligt litet brev med en datorskriven etikett på med mitt namn och adress där dessutom mitt efternamn vart felstavat :) i brevet låg ett datorskrivet litet gulligt brev, eller snarare lapp för personen hade visst inte så mycket mer att säga *ler* såhär stod det....



Du borde gjort en plastik i stället för magoperation.

Eller både och.

Det är nog lättare att vara snygg och genomrutten än både vara ful och rutten.

Fast det är klart, du har ju dina hundar, de kan inte lämna dig vare sig de vill eller inte...


Här undarar jag vad det är för fel på folk.. OM det nu är någon som har så fruktansvärt stora problem med mig och vad jag gör och hur jag ser ut, varför blundar inte den personen då? kanske den tycker om det den ser men inte kan få det den vill ha?? det verkar ju inte bättre *s* och att tro att jag tror att jag blev snygg bara för att jag tog bort hänget på magen efter en kraftig viktminskning det är väl att ta i *ler*


Jaja tur att man har folk omkring sig som vill vara där och de som skulle vilja vara där och inte faller mig i smaken kan väl hålla sig borta från mig istället *s* jag har aldrig tvingat NÅGON att vara min vän och tänker inte heller göra.. Och jag tror faktiskt att mina hundar tycker om mig även om denna personen inte tror det :) men den kanske är avis på att hundarna ligger hos mig om natten *asg*


Kramar till alla er underbara vänner och en spark i baken till er andra *ironi*

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards