Livet med hund

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Sara - 28 januari 2010 16:32

Tyckte vi hade fått lite lagom med snö och att den snön som kommit kunde ju få ligga!! Men nu så kommer det ytterligare 2-3 dm   Är så jävla trött på snö så jag kan kräkas eller nåt.... Fixa är heeelt tokig i snö.. Hon äter nog mer än vad hom busar i den, vilket resulterar i att hon blir jätte kissenödig.. Så det blir till att gå ut ofta *mutter* Det är oki sålänge jag har henne kopplad men när hon är lös har jag ju ingen kontroll på snöäteriet *s* TUR att hon är söt :)


Å så ska det ju bli snorkallt i helgen igen nu så det lär väl inte bli något tränat trots att jag skulle behöva träna massor med Bakina inför tävlingen nästa sönd.. men men vi får se hur det kan gå.. Apporteringen är väl det som vi behöver träna mest på och det gör vi inne så jag hoppas att vi kan få till det så att hon INTE snor den och kanske kan hålla fast bättre :)


Over and out

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards