Livet med hund

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Sara - 10 januari 2010 11:12

Igår när jag kom hem från stan så vart det bara -11 och det kändes genast mycket bättre.. Sen steg graderna allt eftersom tiden gick och vid 19 så va det bara -8,8 och jag pallrade mig ut på en långrunda med flickorna, det va såååå skönt ute trots att det blåste så det kändes mycket kalalre så fryser inte tassarna ihjäl iaf :)


Vaknade på morronen idag till -4,5 grader HEEEEELT UNDERBART!! så vi gick rundan ner mot sjön så dom fick busa massor i snön :) det gillar dom när det inte är så kallt :) sprang som 2 galningar :) Jag har varit lite feg nu när det varit som kallast så dom har inte fått gå lösa då..


TÄNK OM dom skulle mot all förmodan sticka?? TÄNK OM dom skulle fastna någon stans?? TÄNK OM det skulle hända något... Jag skulle ALDRIG förlåta mig själv.. Visst jag kanske är löjlig men va fan.. Säkerheten före allt i vissa lägen iaf :) Hundar fryser lätt ihjäl i -20 om det skulle vara så..


Funderar på om jag kanske skulle ta en tur till ridhuset idag å kolla om det är ledigt annars tar jag det i veckan :)


Over and out

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards