Livet med hund

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

MH för Fixa med syskon

Av Sara - 30 maj 2010 10:50

Igår åkte jag mot Rättvik klockan 4 på morgonen *not funny* kan jag säga.. Regnet det bara VRÄKTE ner fram till strax innan Avesta.. Vi hade tur med vädret på FM så de 2 sista i Fixas kull fick en del regn.. Filmade så gott jag kunde så alla 4 hamnade på film minsann :) Hane nr 3 kom inte och det lär nog inte bli nåt MH på den heller   Men men det är så det kan bli med den mänskliga faktorn..


De 4 som va där va duktiga :) Fixa skötte sig ungefär som jag trott.. Jag är så himla nöjd med mitt lilla skräp :) Det va någon som hade lite jobbigt med spökena mer än andra men ni va jätte duktiga med era hundar allihop :) Alla 4 vart skottfasta :)Det va extra kul att få träffa de jag inte sett innan inkl mattar och hussar :) Fanny va en riktig liten goding som jag hoppas får framgång på tävlingsbanorna :) Samson och Diesel va ganska lika, Diesel va aningen mindre än samson.. Såg en del av Jaxon i dem och det är skoj :)


Får se om jag kanske kan lösa det att få in filmerna i datorn så jag kan skicka dem till er allihopa :)

 
 
Glimz

Glimz

30 maj 2010 22:46

Ditt fina duktiga skräp är bäst!
Kram på dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna & Lovis

5 juni 2010 13:38

GRATTIS till ett kanon MH, hon är väldigt mysig lilla Fixa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 september 2016 21:34

Det händer ju som ni märker inte jättemycket i bloggen numera :( Jag är jättejättedålig på att hitta saker att skriva om!! Vi kan ju börja med att Anki och Klura har blivit uppflyttade lägre sök och sen har de även provat på en tävling i lägre som in...

Av Sara - 9 januari 2015 22:00

Idag skulle du ha fyllt 12 år. Jag brukar inte fira mina änglar men har fastnat lite i de dödas hjärta för tillfället, idag är dagen för 12 år sedan som du föddes. Du va såååå nära att lämna detta jordelivet men du höll din lilla kropp kvar och ingen...

Av Sara - 26 december 2014 13:35

Härom dagen lånade jag med mig en tjej som fotade flickorna lite och här kommer några smakprov :) Fler bilder kommer troligen innan bilderna är 3 månader gamla!!   Lillan 7 månader   Lillan 7 månader   Fixa Fixa     Fixa jä...

Av Sara - 20 december 2014 20:14


    Önskar vi alla nära och kära samt allt annat löst folk      Händer inte jättemycke här mer än att vi tragglar på i vardagens tristamörker för tillfället. Väntade på att få bilderna från fotograferingen så jag kunde lägga upp lite nya fin...

Av Sara - 10 oktober 2014 21:01

Fick en fotografering fixad så förra lördagen åkte vi till en jätteduktig tjej som heter Jennifer Larsson och fotade mina små busar :) Jennie va så gullig och kom hit från Mjölby och hängde med så vi skulle få riktigt fina kort och det fick vi!! Har ...

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards