Livet med hund

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Sara - 15 maj 2010 14:53

I morse bar det iväg till Eskilstuna BK och appelltävling :) Fixa kändes piggelin och det duggade lite :) När jag gått ut spåret så skingrade sig alla moln och det blev snorvarmt...


Spåret tog hon fint.. Första sträckan va kanon + vinkel bra, sen hamnade hon en bit utanför spåret åt vänster och detta va ett högerspår, missade andra pinnen och andra vinkeln men hitta tillbaka och tog sista pinnen.. betyg 7 :) Detta räcker då på spec för uppflytt bara lydnadspoängen är med :)


Budföringen snosade hon iväg på och när jag sa till henne så kom hon tillbaka *s* men men hon är ju så UNG :))) brydde mig inte så mycket om hur det skulle gå. Visst är det roligt med uppflytt men hon är ung..


Platsen gick fint så där va det full pott :)


När det kom till lydnaden så va det riktigt på riktigt APVARMT..


Men summa summarum så höll hon ihop fint det enda jag inte va nöjd med är framförgåendet och apporteringen, framförgåendet fick jag göra plera DK och apporten tog hon i kulan och tappade vid mina fötter.


Men vad gör väl det när poängen blir 250,5 och UPPFLYTTADE!!!!! 2/7 kom vi och det va bara 2 som blev uppflyttade... Dessutom är Fixa idag endast 13 månader gammal :)


Så jag är sååå nöjd med mitt lilla skräp idag oxå *ler*


Over and out..

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards