Livet med hund

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Sara - 24 september 2009 17:16

Är det här just nu.. Hundarna mår fint så det är inget med dom alls :)


I somras flyttade det in missbrukare här i vårat hus :( Då hade dom en stor gapig schäferhane, den lämnade dom bort efter ett tag eller bytte bort eller nåt för sen kom det en STOOOOR blandis rottis/mastiff.. Jag har inte haft något ont av denna hund då jag har tikar själv MEN nu har dom börjat släppa den vind för våg :( Öppnar sin dörr och ställer upp porten så den springer som den vill..Och nu löper Bakina dessutom, ska hänga ett extra koppel om halsen när jag går ut sen får jag väl slå mig blå om den kommer i närheten för mina hundar petar han inte på!!!!  Polisen gör inget och tar inte hand om hunden. Grannen här har en hane och hon är fullständigt livrädd för att det ska hända något och hon funderar tom på att lämna bort sin hund ett tag... Är det verkligen meningen att man ska behöva ha det såhär? Missbrukarna är eller ska vräkas men det tar ca 2 månader innan hyresvärden kan få ut dom :( detta är ju helt jävla sanslöst!! Det är en tjej här i huset som är gravid och hon bor jämte dessa, hon vågar inte ens vara hemma då dom hotat henne och skriker massa fula ord i hennes brevinkast! Rycker i hennes dörr och är otäcka.. Sen bor det ju barn i huset oxå och dom bor i lägenheten under folket och det är inte heller så kul :(


När ska detta sluta :( skulle vilja flytta typ NU...

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards