Livet med hund

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Sara - 8 maj 2013 14:44

Det har hänt något med min hemsida som gör att jag inte kan få ut uppdateringar på nätet :( Jag har försökt och lösa men jag fattar inte VAD som är fel :( Ni får ha lite överseende med detta att inte alla roliga resultat eller planerad kull kommer upp under sina flikar!! Kliar mig i huvudet en stund till och hoppas att någon som kan kunde hjälpa mig men det verkar inte som jag känner NÅGON som kan något om datorer??!! Eller så vill man bara inte hjälpa.... Hmmmm det är säkert hur enkelt som helst för någon som kan något om hemsidor men jag själv är helt novis :(

 

Jaja på fredag bär det i alla fall av uppåt landet en stund så får vi hoppas det blir kärlek mellan dom :)



 

Kaitans I Will Fix It "Fixa"

   

Hyttbackens Milko "Desoto"      

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards