Livet med hund

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sara - 3 oktober 2012 11:52

Det finns en Veterinär om man nu kan kalla honom för det...... I småland vid namn JENS MELANDER!!!!! Han har tabbat sig gång på gång så öven med en av mina hundar... Dock inte så allvarligt som med denna hund!! Vet flera hundar han har ställt helt tokiga avlivningsdiagnoser på som vid annat besök hos annan veterinär "bara" har haft kraftiga inflamationer och med medicin blivit helt återställda!! SE UPP för fan och gå INTE till denna JENS MELANDER!!!!!! Läs länken som följer!!

 

Cathleéns Blogg

 

Detta är så skrämmande så det finns inte ord som räcker till :( Det är så jävla sorgligt att vissa får lov att hålla på år ut och år in utan att det händer något :( Han kan inte ens vaccinera en hund utan att det blir fel!!!! Det va det han gjorde fel med min hund för 20 år sedan, sövde istället för att vaccinera!! Inte lika illa men det kunde ju gått fel då han inte ens vägde Boss innan han fick lugnande...

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards