Livet med hund

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sara - 25 mars 2011 21:53

Har jag dragits med ett tag!! Vet inte vad det beror på men jag antar att det kan vara något underliggande med allt jobbigt som varit    Börjar väl landa lite efter några riktigt jobbiga veckor men TUFFT har det varit..


Putte har varit på efterkontroll hos en ANNAN veterinär än den som opererade!! Där dom varit nu har dom fått superhjälp och det har röntgats för att kolla den opererade armbågen och den ser fin ut!! Även röntgen igen av den vänstra och det ser inte alls så illa ut som den förra veterinären sa att det va!! Skrämmande hur en veterinär får bära sig åt bara för att man är "privatpraktiserande" och vinstdrivande!! Nu har Putte varit på första besöket på Norsholm och hos deras Rehab!! Hoppas och håller alla tummar att han får bli pigg nu!!


Elton ska på genomgång på Norsholm nästa vecka även han och jag håller alla tummar för att man hittar vad som är galet med han!!


Har varit och tränat några dagar i rad men irritationen kommer när det inte går som jag vill.. Fixa löper och blir ju känsligare mot mig så jag MÅSTE vara på TOPP om jag ska träna med henne!! Idag körde jag mer "klara" grejjer så hon bara fick jobba en stund!! Kuta börjar bli kladdig på mig så jag hoppas att hon oxå börjar löpa typ NU!! Bakina är skendräktig men henne märker jag ignet på mer än att hon är lite gnällig hemma :) Utanför dörren märks INGET :)


Det har blåst full storm här i 4 dagar och Kuta är galen i LÖV!! Kalle lyssnar bättre och rycker inte alls lika som hon gör!! Hon är HEMSK *s* BUSE!!


Fick ett mail med lite nya bilder på Elton   Här kommer snyggingen :)

  Sötnos    

Det va någon som kallade mig säl??????? :))

             

Här kommer ett par på Kalle som älskar att gosa med kudden :))

  Gosigaste liten trollunge :)   Busunge :)


Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards