Livet med hund

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Sara - 4 oktober 2011 22:30

Idag blev det en tur till Anna Olofsdotter med några hundar. Putte fick haka på pga alla troliga felbelastningar under operation och rehab och hon hittade en del på han och det gjorde ont tyckte Putt    Han va snäll men hade ganska kraftiga samt en lång fördröjning på reaktionen ochd det tyder på att det är ganska gamla sättningar.. Några kraftiga hittade hon och han talade verkligen om att detta va rätt :) Snällfis är han verkligen!!


Fixa fick en genomgång då hon haltat ett par ggr efter att jag intensivt tränat inkallning med ställande, hältan har gått över av sig självt ganska snabbt men jag ville kolla och visst fanns det lite även på henne..


Kuta fick en koll av vårens sättning och visst va den där GALENPANNAN kan ju liksom inte ta det lugnt någonstans och gör ju sina piruetter mest hela tiden!! Så hon fick bort ett par elakingar oxå :)


Så nu blir det vila några dagar för Fixa och Kuta!! Bakina ska ju tävla på lörd skendräktig som hon är!! TUR att det inte stör henne mer än att hon har en hel del mjölk :( försöker få bort detta men det är inte smidigt!! Hon stimulerar inget själv och det är jag mycket glad för...




Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards