Livet med hund

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Sara - 23 augusti 2010 20:28

Har det varit ett tag!! Hoppas på att kunna få energi att ändra på detta!!


Kiinaxx Kampa har nu flyttat och jag önskar Lina och Daniel all lycka med den "lilla" godingen :) Det känns så himla rätt och magkänslan är med mig heeeela vägen :)


Även Kiinaxx Kompakt har idag fart iväg till Jenny och det känns oxå ruggigt bra! Tänk om man kunde hitta fler sådana toppenköpare!!


Har en del valpar kvar så här kommer bilder på de små :)

  Kuta   Kuta använder Kompakt som kudde :)   Vänster bak hane.. Har ett namn men jag kommer inte ihåg vilket *s*   Kuta med örat på skaft   Kompakt med Kuta framkikande   Högerbak hane och Klippa   Kalabalik   Katastrof   Klura busar i vattenskålen :)   Kalabalik  KALLEbalik igen :)     Fixa är nanny åt Kalabalik och Katatrof   PUSS       Kompakt och Kuta   Klippa   Kuta med Kampas snuttefilt         Kuta   Klura   Kampa   Klippa   MYS :)

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards