Livet med hund

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sara - 8 mars 2010 11:37

Så mycke just nu!! Solen börjar värma mot väggen och det känns skönt. En och annan fluga vaknar till liv oxå *s*


Intresset känns vagt efter Bra rottis valpar eller så är det så att folk inte blir intresserade förän dom e födda och då vet jag inte om jag vågar chansa!! Men hon har inte börjat löpa ännu så jag har liiiite tid på mig att klura klart. Kan inte genomföra parningen om jag inte har intresserade så är det bara!! Visst att man inte komemr stå med LÅNG kö det är jag medveten om men lite intresse måste det ju finnas..


Nyfikna finns det iaf gott om :)))) Besöken på hemsidan och bloggen har ökat kraftigt sendan parningen lades ut, sen är det ju frågan om det BARA är såna som är nyfikna och vill ha något att prata om eller om det är intresserade bland dom oxå??!! :)


Men som sagt så får vi se vad som händer..


Ghor fick sitt sista CERT på Rottweilerklubbens Årsmötesutställning igår GRATTIS säger vi till det :)  Så nu kan han titulera sig SEUCH och har för mig att det va i morgon han ska göra Exteriörbeskrivningen för korning så då kan han även titulera sig KORAD!! 


Tycker bara det skulle vara så synd att inte kunna genomföra denna kombination!!


Over and out

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards