Livet med hund

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Sara - 9 februari 2010 13:18

Känns det just nu!! Värsta beslutsångesten har jag... flytta flytta flytta eller inte *s* det lutar väl åt att jag kommer flytta... Sen är det en till sak jag går och har en klump i magen för!! De som jag känner vet :) måste ta tag i mitt liv för det är jobbigt med klump i magen!!


Bakinas tass har "torkat" till och det är en ganska stor reva hon har :( stackars gumman!! Hon ömmar och det svider när jag tvättar och lägger på salvan! Blir bara koppelpromenader för henne ett tag framöver. Fixa tycker att morsan är dötråkig som inte busar med henne i snön men Bakina har ju liksom ingen spärr när det gäller att rusa runt i FULL FART!! :) så det blir koppel!! Skulle ju behöva träna men det går inte med den onda tassen!! Men men hunden först i alla lägen :)


Jag fick med mig en förkylning hem från Flen och jag hoppas den håller sig vid nysningar och lite snorigt, bara jag slipper feber så är jag glad!!


Lägger in några bilder på Keeponix E valpar som är underbart söta :)


Den första bilden är hanen och de andra 2 är tiken :)


 

   


Over and out


Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards