Livet med hund

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Sara - 17 oktober 2010 18:32

Idag kom ett mail från liten Klura :) Allt funkar bra och jag blev så glad att allt flyter på utan några som helst frågetecken :)) Några bilder fick jag oxå :) Här kommer dom på Klura 16 veckor

        Jag tycker verkligen att hon har utvecklats på ett mycket trevligt sätt och hon är fortfarande lika söt :)


Totte for idag till Lidingö för 2 veckors kollo hos Veronika :) Hoppas de kommer få mycket roligt tillsammans och det sista jag hörde va att han och dottern i familjen hade funnit varann direkt *lycka*


Skönt ska det verkligen bli att "bara" ha 4 troll ett tag!! I morron bär det iväg för att köpa några hundgårdssektioner så jag kan få ha det som jag vill :) Ska fixa en bättre,större och mer stabil "hage" till de små ute.. Så de kan vara ute i lugn och ro utan att jag behöver vakta så de inte rymmer :) Här kommer lite nyare bilder på några av de små busarna


   

Kuta

  Kuta

  Kuta jagar flugan :)

 

Kuta jagar flugan igen :)

  Putte har hamnat underst *s*     Alla sovsätt är bra utan de dåliga *s*

  Totte   Totte tröttmössa :)   Totte   Totte

  Kalle nyvaken :)  Elton "Kompakt" har varit på besök och då även fått tejpade öron :)

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards