Livet med hund

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Sara - 25 juni 2009 22:01

Hundar är BRA hundar *ler*


Efter jobbet idag hände inte så mycke då det va VARMT!! Iof så blåser det storm men Bakina är fortfarande i väldigt dålig kondition så jag vill inte gå med henne för långt ännu när det är så varmt..


Men kvällsrundan bar ut en sväng i skogen och där vart det massa bus och Fixa vart ganska trött så hon somnade i vagnen smidigt, Bakina flåsade som en blå så jag svängde ner till sjön och gissa om hon blev eld och lågor :) helt GALEN simmade hon som en tooook :) Fixa glömde av sig en gång och sprang rakt ut i vattnet *s* gissa om hon va söt!!!!! Dom härjade runt där säkert en halvtimma. Sen kommer svåraste uppdaget av dom alla!! Få upp Bakina med så liiite sand på sig som möjligt *s* OJOJ det va INTE lätt... Fixa såg ut som en sandhög hela hon så det va bara att gilla läget..


Så nu har Fixa duchat hos mig för första gången och gissa om hon är trött nu *ler* Bakina fick oxå en duch och sist JAG oxå :) så nu komemr vi sova sött hela bunten inatt..


Bengtsson kommer oxå må väl inatt då han varit ute HELA dan och  han sover alla redan :)


Over and out

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards