Livet med hund

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Sara - 26 april 2009 07:25

Är jag uppe i tid och på RÄTT dag *s* idag bär det iväg till klubben för att kika på alla duktiga tävlingsekipage :) ska bli kul att kika lite igen, länge sen jag va på en tävling nu.. Längtar som bara den tills Bakina och jag står där och väntar spänt på att få komma till skott *ler* Lillan får ju vänta lite längre än så men jag hoppas vi kan komma igång tidigt så vi får starten nästa vår.. men man vet aldrig vad som kan hända *s* det är alltis skönast att tävla på våren tycker jag.. Hösten är så ruggig och kylig.. men det går ju det oxå :)


Vaknade tidigt av mig själv idag 06,30 slog jag upp mina gluggar och ville inte somna om *skönt* så nu sitter jag med kaffet och datorn å väntar på att klockan ska bli lite mer, ännu är det ju inte mycket lönt att ge sig iväg, dom ska ju gå spåren föst innan lydnaden börjar så jag åker om en stund :)


Hoppas ni får en toppendag!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen handlar framför allt om mitt liv med mina hundar. Träning/tävling och framtidens ev uppfödning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards